به روزترین اخبار فناوری

صدای وب
کارهای من
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

iphone-63

چند روز پیش تصویری از صفحه نمایش ۴.۷  اینچی آیفون ۶ فاش شد که با توجه به اخبار در ماه آینده شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

اخیرا یک نشریه چینی به نام اپل دیلی تصویری از مدل ۵.۵ اینچی در کنار مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۶ منتشر کرده است که تصاویر آن ها به خوبی پیدا است همچنین این وب سایت چند تصویر از سخت افزار این گوشی را نیز منتشر کرده است.

iphone-611همانطور که قبلا اعلام کردیم مدل ۴.۷ اینچی آیفون ۶ دارای باتری ۱,۸۱۰ mAh و سایز  بزرگتر آن یعنی مدل ۵.۵ اینچی دارای باتری ۲۹۱۵ mAh این در حالی است که باتری آیفون ۵ اس ۱۵۶۰ mAh است.

iphone-621

همانطور که در گزارش های قبلی اعلام کرده بودیم ۹ سپتامبر به طور رسمی آیفون ۶ معرفی می شود و اپل به تمامی شایعات پایان خواهد داد حال تا روز موعد باید صبور باشیم.

نظرات (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی