به روزترین اخبار فناوری

صدای وب
کارهای من
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

افزایش پیج رنک

افزایش پیج رنک ، تبادل لینک ، بهینه سازی سئو

در این پست می خوام نکاتی را بگم که به شما در افزایش پیج رنک گوگل وبهینه سازی سئوی سایت شما کمک می کنه، تنها یکی از راه های افزایش پیج رنک، تبادل لینک است و بسیاری روش های دیگر باید در کنار این تبادل لینک انجام شود.
 
اول باید بگم کسانی که از سرویس های وبلاگ دهی استفاده می کنند، بهتره (و می تونن) به طور رایگان هاست و دامنه به روش زیر بگیرند. چون گوگل از سایت های زیر دامنه که سایت اصلی زیر دامنه های زیادی داده خوشش نمیاد و وقتی تعداد زیر دامنه های سایت اصلی از 5 یا 6 تا بیشتر می شه، گوگل در دادن پیج رنک محتاط تر عمل می کنه وافزایش پیج رنک برای آنها سخت تر است. همچنین کسانی که از سایت ما برای تبادل لینک هوشمند استفاده می کنند با داشتن دامنه اختصاصی می توانند راحت تر تبادل لینک را انجام دهند.
 

ساخت یک سایت با هاست و دامنه رایگان

 ثبت دامنه رایگان:

در صورتی که دامنه دارید، به بخش بعدی بروید، در غیر اینصورت تا آخر بخوانید:
البته این را هنوز خودم تست نکردم ولی یکی از دوستان گفت که کار می کنه. لطفا کسانی که انجام می دهند اطلاع بدن که کار می کنه یا نه.
دامنه اختصاصی برای افزایش پیج رنک بسیار بهتر است و چون کد سایت در دست خودتان است بهینه سازی سئوی آن نیز آسان تر است. همچنین معمولا وبمسترهای دیگر با این سایت ها بهتر تبادل لینک انجام می دهند.
شما دو راه دارید:
 
1- استفاده از زیر دامنه رایگان:
که در اینصورت به بخش "ثبت هاست رایگان" بروید
 
2- ثبت دامنه رایگان
برای این منظور به این سایت رفته و روی اولین گزینه کلیک کرده، ادرس ایمیل و پسوورد دلخواهی زده و مراحل ثبت نام را تکمیل کنید
پس از اینکه 9 نفر از دوستان خود را به ثبت نام در این سایت دعوت کردید، می توانید مجددا به سایت بازگشته و دامنه رایگان خود را انتخاب کنید!
 

ثبت هاست رایگان:

به این سایت رفته و یک هاست رایگان با تمامی امکانات ثبت کنید!
می توانید دامنه خود را داشته باشید یا یک زیر دامنه رایگان .meganet.ir ثبت کنید که البته همانطور که گفتیم زیردامنه برای افزایش پیج رنک توصیه نمی شود.
با این هاست، شما به فایل های سایت خود دسترسی دارید و می توانید با ویرایش صحیح آنها بهینه سازی سئوی سایت خود را انجام دهید که به افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل کمک می کند..
 

ایجاد سایت با WordPress

1- پس از ورود به پنل هاست خود روی "Auto Installer" زیر منوی Website کلیک کرده
2- روی اولین گزینه "WordPress" کلیک کرده
3- نام فولدری که می خواهید در آن نصب شود را وارد کنید (در صورتی که می خواهید در روت دامنه نصب شود، این گزینه را رها کنید)
4- نام کاربری و رمز عبور ادمین سیستم را وارد کنید
 
پس از اتمام آدرس وبسایت شما جلوی
Installation URL:
و آدرس پنل ادمین روبروی
 
Admin Login URL:
نمایش داده می شود!
 

بهینه سازی سایت

1- به پنل ادمین ورد پرس خود وارد شده
 
2- بر روی "Updates" کلیک کرده و "Update Now" را بزنید
 
در پست بعدی افزونه ها و روش های موجود برای افزایش پیج رنک و بهینه سازی سئوی سایت ساخته شده با ورد پرس را به طور قدم به قدم به شما نشان می دهیم. همچنین افزونه هایی برای تبادل لینک هوشمند وجود دارد که به شما معرفی می شود.
 

روش های افزایش پیج رنک و بهینه سازی سئو :

 
1- سعی کنید برای وبسایت خود یک وبلاگ بزنید و همیشه پست های وبلاگ خود را جدید کنید. گوگل پست های جدید را دوست دارد و برای آن امتیازهای خوبی به وبلاگ شما می دهد و علاوه بر نمایش سایت شما در صفحه های اول جستجو افزایش پیج رنک شما نیز سریع تر انجام می شود.
2- سعی کنید سایت خود را به دایرکتوری ها معرفی کنید. لیست دایرکتوری های مهم عبارتند از:
DMOZ
Yahoo Directory
Best Of The Web
Ezine Articles
Article Base
Go Articles
این سایت ها سایت هایی هستند که گوگل مطالب آنها را سریع ایندکس می کند و در صورت ثبت سایت شما در آنهابک لینک رایگانی نیز دریافت کرده اید!
 
3- تبادل لینک با دیگر وبمسنرها نیز از مهمترین عوامل در تعیین پیج رنک است. از سایت هایی که این تبادل لینک را به طور خودکار بین وبمسترها انجام می دهند می توان به سایت خودمان، اتوبک لینک  و همچنین سایت های زیر اشاره کرد:
http://www.autobacklink.ir
http://www.automaticbacklinks.com
http://hardlinkexchange.net/
 
4- کامنت گذاشتن در سایر وبلاگ های مرتبط را نیز فراموش نکنید. در اغلب این کامنت ها شما می توانید لینکی به سایت خود نیز قرار دهید که این تبادل لینک باعث افزایش بازدید و افزایش پیج رنک می شود. از نرم افزارهای قدرتمند در زمینه کامنت گذاری اتوماتیک می توان به نرم افزار زیر اشاره کرد:
scrapebox
 
5- شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید! داشتن یک اکانت در شبکه های اجتماعی زیر و پست کردن مطالب خود در آنها می تواند به محبوب تر شدن سایت شما از دید کاربران و در نتیجه افزایش پیج رنک شما کمک موثری کند.
Facebook
Google Plus
Squidoo
Digg
Hub Pages
Stumble Upon
از سایت هایی که برای محبوب تر کردن سایت خود در شبکه های اجتماعی می توان استفاده کرد از موارد زیر می توان نام برد:
http://www.lavalinx.com/
www.uplus.ir
exchangers.ir/
www.vbiran.ir/plus.php
parshit.com/
 
6- از هاست های معتبر استفاده کنید تا سایت شما برای مدت طولانی غیر قابل دسترس نباشد که این مورد از نظر گوگل بسیار نامطلوب است. در بین هاست های رایگان خوب را می توان از دو مورد زیر نام برد:
http://www.meganet.ir
http://www.youhosting.ir (که یکی از کاربران عزیز در کامنت ها معرفی کرد و من اضافه کردم)
 
7- تبادل بنر نیز مانند تبادل لینک باعث افزایش محبوبیت سایت شما از دید کاربران و در نتیجه افزایش پیج رنک آن می شود.
از سیستم های تبادل بنر خوب می توان به سه مورد زیر اشاره کرد:
http://www.parstools.com/bannerex/
http://www.parsibanner.com/
http://www.coome.ir/banner/
 
8- در مطالب جدید خود، لینک هایی به مطالب قدیمی نیز قرار دهید. این تبادل لینک داخلی نیز از نظر گوگل عامل مهمی در افزایش پیج رنک است. مثلا یکی از لغات در پست خود را به یکی از مطالب قبلی خود لینک کنید.
 
9- هنگامی که به اکانت گوگل خود متصل هستید، مانند جیمیل، از مشاهده سایت های غیر اخل.ی خودداری کنید!!! بله، گوگل بیشتر از نزدیک ترین دوست شما از شما می داند و در بسیاری موارد توصیه شده که گوگل نمی خواهد یک م.تاد به مشاهده سایت های غیراخل.ی را به نویسنده صفحه اول خود تبدیل کند!
 
10- سعی کنید دامنه خود را برای بیشتر از یکسال خریداری کنید، این امر باعث می شود گوگل مطمان تر شود که ساتیت شما قرار نیست اسپم کند و بعد از یکسال تعطیل شود.
 
11 - سعی کنید سایت خود را با وردپرس یا جوملا بسازید، این دو سیستم مدیریت محتوا بسیار برای گوگل بهینه شده اند و افزونه های بسیاری نیز برای بهینه سازی سئو دارند.
 
امیدوارم این پست راهی را به شما برای

تبادل لینک ، افزایش پیج رنک و بهینه سازی سئو

نشان داده باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی