به روزترین اخبار فناوری

صدای وب
کارهای من
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

 Sharp

به تازگی با خبر شدیم که شرکت شارپ اسمارت فونی جدید را طراحی نموده است که به زودی آن را عرضه خواهد نمود. Aquos Crystal که نام اسمارت فون جدید این شرکت است، طراحی جالب و منحصر به فردی دارد.

Sharp

بی شک عدم وجود قاب دور اسکرین، طراحی Aquos Crystal را رقیب کرده است! با توجه به این که Aquos Crystal تقریبا بدون لبه است و تنها لبه یا حاشیه دیده شده در این اسمارت فون قسمت زیرین آن است، شاید کسب لقب نخستین اسمارت فون بی لبه جهان توسط این اسمارت فون نوظهور آن چنان هم بی ربط و شوکه کننده نباشد، چرا که طبق تخمین های زده شده، حدود ۷۸.۲۰ درصد پنل جلویی Aquos Crystal را صفحه نمایش تشکیل می دهد.

Sharp

شارپ در این اسمارت فون نوظهور از صفحه نمایشی ۵ اینچی استفاده نموده است که کیفیت تصویر ۷۲۰P را در اختیار کاربر قرار می دهد. شاید انتظارها بر این بود که این صفحه نمایش LCD نباشد و کیفیت تصویر بیشتری را به ارمغان آورد. شایان ذکر است که تراکم پیکسلی صفحه نمایش این اسمارت فون نوظهور برابر با ۲۹۴ppi می باشد.

Sharp

طراحی زیبا و منحصر به فرد Aquos Crystal، ظاهری غلط انداز دارد! چرا که شاید با نگاه نخست به طراحی شیک آن تصور کنید که قیمتی هم رده پرچمداران کنونی دیگر برندهای سازنده اسمارت فون دارد، اما باید باور کنید که Aquos Crystal یک اسمارت فون مقرون به صرفه با طراحی بسیار شیک و امروزی به شمار می رود.

Capture

قلب تپنده این محصول جدید شارپ را پروسسور (پردازنده) Qualcomm Snapdragon 400 SOC تشکیل داده است، همچنین Aquos Crystal مجهز به حافظه رَم ۱.۵ گیگابایتی است. وجود ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED ، دوربین دوم ۱.۲ مگاپیکسلی و ساپورت اسلات کارت میکرو اس دی از دیگر مشخصات فنی فاش شده این محصول جدید است.

Sharp

شاید طراحی بی لبه Aquos Crystal شما را مجذوب خود کرده است اما این اسمارت فون نیز بی نقص نیست و در عین زیبایی طراحی اش، ضخامت زیادی نیز دارد.

حال برویم سراغ بخش نرم افزاری Aquos Crystal، شارپ تصمیم گرفته است این اسمارت فون را به سیستم عامل اندروید ۴.۴.۲ کیت کت مزین نماید.

Sharp

در چند سطر بالاتر یکی از ایراداتی که می توان بر این محصول جدید شارپ وارد دانست را مطرح کردیم، ایراد وارده دوم نیز می توان کاور پشتی این محصول باشد، چرا که جنس آن پلاستیک است که به نظر کیفیت چندانی ندارد.

Sharp

حتما شما نیز با ما هم عقیده هستید که این اسمارت فون جدید با طراحی زیبای خود و البته قیمت کاملا مقرون به صرفه اش که در حدود ۱۴۹.۹۹ دلار امریکا خواهد بود، می تواند تجربه ای وسوسه انگیز باشد و قطعا خریداران زیادی را به خود جذب خواهد کرد. البته شنیده هایی نیز وجود دارد که بر طبق آن قیمت تمام شده این محصول ۲۳۹ دلار خواهد بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی