به روزترین اخبار فناوری

صدای وب
کارهای من
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

HTC با توپ پر آمد! رونمایی از اسمارت فونDesire 820

Capture

HTC در این کنفرانس نمی خواست از دیگر رقبا عقب بماند. این برند تایوانی برگ برنده ای به نام Desire 820 رو کرد! گفتنی است که این محصول تازه مجهز به پروسسوری (پردازنده) ۶۴ بیتی است. پروسسور گنجانده شده در این اسمارت فون میانه رده HTC، پروسسور ۸ هسته‌ای Snapdragon 615 ساخت کوالکام است که از معماری big.LITTLE بهره جسته است. گفتنی است که این ۵.۵ اینچی جدید HTC می تواند کیفیت تصویری معادل ۷۲۰p برای کاربر به ارمغان آورد.

Capture

با توجه به این که بحث عکسبرداری سلفی امروزه داغ به نظر می رسد، HTC با قرار دادن دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی در Desire 820 قصد جذب کردن خریداران سلفی باز را به سمت این محصول دارد! شایان ذکر است که دوربین اصلی این محصول جدید یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که مجهز به سنسور BSI و f/2.2 می باشد.

HTC سعی داشته است تا رضایت خریدارانی که به کیفیت پخش موسیقی در اسمارت فون ها اهمیت می دهند نیز جلب نماید چرا که در این محصول تازه خود از اسپیکرهای دوگانه Boom Sound نیز بهره برده است. از برجسته ترین ویژگی های نرم افزاری آن نیز می توان به وجود سیستم عامل پیش فرض اندروید L یاد کرد.

جالب است بدانید که HTC اعلام کرده است که در برخی از بازارهای خاص قرار است نسخه دوسیم کارته این محصول نیز عرضه گردد. باتری ۲۶۰۰ میلی آمپرساعتی، ۲ گیگابایت حافظه رَم و ۱۶ گیگابایت گنجایش ذخیره سازی داخلی از دیگر مشخصات فنی اسمارت فون Desire 820 می باشد.

طبق اعلام HTC، این اسمارت فون میانه رده قرار است در اوایل مهرماه پای خود را به بازار باز کند.

لومیا ۸۳۰ معرفی شد! مقرون به صرفه ای با دوربین عالی!

Capture

امیدواریم لومیا ۸۳۰ را با لومیا ۹۳۰ اشتباه نگیرید چراکه شباهت های زیادی میان این دو محصول نوکیا وجود دارد. این ویندوزفون نوظهور تنها ۸٫۵ میلیمتر ضخامت دارد و شایان ذکر است که پلی کربنات، جنس بدنه اصلی این محصول را تشکیل داده است و برند سازنده برای قاب دور آن از آلومینیوم بهره برده است.

لومیا ۸۳۰ دارای نمایشگری ۵ اینچی است که کیفیت تصویر ۷۲۰در۱۲۸۰ پیکسل را برای کاربر به ارمغان می آورد. مغز متفکر این ویندوز فون نوظهور را پروسسور (پردازنده) چهار هسته ای اسنپدراگون ۴۰۰ بافرکانس کاری ۱٬۲ گیگاهرتز تشکیل داده است.

بدون شک برجسته ترین ویژگی موجود در لومیا ۸۳۰، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی PureView گنجانده شده در آن است، با توجه به این که دیگر ویندوزفون های نوکیا که از دوربین باکیفیت PureView استفاده می کنند، گران قیمت می باشند لومیا ۸۳۰ را می توان مقرون به صرفه ای با دوربین عالی دانست.

مایکروسافت اذعان داشته است که خریداران این محصول می توانند از پانزده گیگابایت فضای ابری وان کلاود مایکروسافت بهره برند. وجود ویندوز فون ۸٫۱٫۱ به صورت پیش فرض، بلوتوث نسخه ۴، قابلیت NFC، یک گیگابایت حافظه رَم، ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، باتری ۲۲۲۰ میلی آمپرساعتی اشاره داشت. گفتنی است که این محصول تازه قرار است با قیمتی معادل ۳۳۰ یورو پای خود را به بازار باز کند.

لومیا ۷۳۰ و لومیا ۷۳۵، دو ارزان قیمت دیگر نوکیا!

Capture

نوکیا سرانجام تفکراتی که در سر داشت را عملی نمود، پیش تر زمزمه هایی به گوش می رسید که نوکیا قصد عرضه ویندوزفون های ارزان قیمت در دو نسخه دو سیم کارته و LTE را در سر دارد، حالا در رخداد IFA این تفکرات عملی گشته است! نوکیا ۷۳۰ همان ارزان قیمت دوسیم کارته و لومیا ۷۳۵ همان ارزان قیمت LTE است!

شایان ذکر است که این دو ویندوز فون جدید، مجهز به دوربین اصلی ۶.۷ مگاپیکسلی با سنسور Zeiss می باشند و دوربین دوم آن ها نیز یک دوربین  ۵ مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات این دو ارزان قیمت نوکیا می توان به وجود ویندوز فون ۸.۱، پانزده گیگابایت فضای ابری OneDrive، باتری قابل تعویض ۲۲۲۰ میلی آمپرساعتی، ۱۳۳ گرم وزن، ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و حافظه رَم ۱ گیگابایتی اشاره داشت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی